Markowe oprawki korekcyjne dla kobiet – 10 najlepszych dostępnych modeli

Jeśli chodzi o zaangażowanie w markę, mężczyźni są bardziej skłonni niż kobiety do pozytywnych reakcji na markę. Jednak jeśli chodzi o reakcje negatywne, to kobiety są w rzeczywistości bardziej skłonne niż mężczyźni do negatywnych reakcji wobec marki. Nie tylko kobiety są mniej otwarte na marki ze względu na sposób, w jaki się prezentują. Badania wykazały, że sposób, w jaki się prezentujemy, wpływa na to, jak postrzegają nas inni. Innymi słowy, to, co wierzymy o sobie, jest bezpośrednio skorelowane z tym, jak się zachowujemy. Jeśli nie znasz jeszcze ramek korekcyjnych, oto przegląd tego, czym są i jak możesz je wykorzystać w swoich strategiach content marketingowych dla lepszego zaangażowania kobiet w swojej strategii segmentacji odbiorców.

Co to są oprawki korekcyjne?

Soczewki korekcyjne – znane również jako soczewki korygujące wzrok, rozmywające oczy i zmieniające kolor tęczówki – to medyczne soczewki okularowe. Nie są one czymś, co kupujesz z półki, aby nadać swojej marce bardziej kobiecy lub swobodny wygląd. Są to soczewki opracowane w celu korygowania problemów z widzeniem, takich jak krótkowzroczność (nearsightedness), nadwzroczność (farsightedness) i astygmatyzm. Te soczewki klasy medycznej są wykonane z materiału, który jest przezroczysty dla światła i ciemności, ale wydaje się czerwony lub niebieski dla użytkownika. Soczewki korekcyjne można nosić w nocy, a w ciągu dnia są one zaprojektowane tak, aby były lekkie i wygodne i nie rozpraszały uwagi.

Jak soczewki korekcyjne poprawiają zaangażowanie?

Włączenie soczewek korekcyjnych do swoich strategii content marketingowych może zwiększyć zaangażowanie Twoich odbiorców – kobiet, dając im powód do większego zaangażowania w Twoją markę. Dzięki bardziej relatywnemu wizerunkowi, Twoje treści mogą zainspirować bardziej pozytywne uczucia wobec Twojej marki. Jeśli planujesz wykorzystać tego typu soczewki korekcyjne dla swojej marki, zastanów się, w jaki sposób mogą one zwiększyć Twoje zaangażowanie wśród kobiet. Na przykład, czy soczewka sprawia, że Twoja marka czuje się mniej poważna i bardziej przystępna? Czy może tworzy bardziej profesjonalny wygląd, który czuje się bardziej poważny?

Najlepsze marki, na których można stosować soczewki korekcyjne


Wzrok kobiet jest inny niż wzrok mężczyzn. Dlatego ważne jest, aby stworzyć strategię content marketingu, która jest bardziej relatywna dla nich. Jeśli chcesz włączyć do swojej strategii soczewki korekcyjne, są marki, które świetnie by się do tego nadawały. Na przykład, kosmetyki i marki kosmetyczne mogłyby mieć soczewki korekcyjne, które zmieniają kolor ich produktów, aby wyglądały bardziej naturalnie. W przypadku soczewek korekcyjnych o bardziej swobodnym charakterze, marki okularów mogą mieć soczewki korekcyjne o niebieskim zabarwieniu, które sprawiają, że okulary wyglądają bardziej swobodnie.

Kiedy powinieneś używać branded content

Soczewki korekcyjne nie są przeznaczone tylko dla marek o bardziej kobiecej estetyce. Istnieje wiele możliwości, aby włączyć soczewki korekcyjne do swoich strategii content marketingowych. Jednym ze sposobów na to jest tworzenie treści brandingowych z udziałem kobiet. Dzięki kobietom w rozmowie, możesz skutecznie zwiększyć zaangażowanie marki w rozmowy z nimi, wykorzystując kobiece spostrzeżenia. Możesz wykorzystać branded content do stworzenia przewodników, poradników, czy wywiadów z kobietami. Możesz również wykorzystać brand content do zainspirowania kobiet za pomocą historii lub w bardziej osobisty sposób.

Lista kontrolna do tworzenia treści przyjaznych kobietom

Włączaj soczewki korekcyjne do swoich strategii marketingu treści – zwłaszcza gdy ich bohaterami są kobiety – aby zwiększyć zaangażowanie marki wśród kobiet. Dzięki bardziej wiarygodnemu wizerunkowi, Twoje treści mogą wzbudzać bardziej pozytywne uczucia wobec Twojej marki. Twórz markowe treści z udziałem kobiet, aby wykorzystać ich wiedzę o rynku i zwiększyć zaangażowanie w markę. Tworząc branded content, zastanów się, jak sprawić, by był on bardziej przyjazny dla kobiet.

Podsumowanie

Kobiety są mniej otwarte na marki, a marki są bardziej otwarte na mężczyzn niż na kobiety. Ważne jest, aby zrozumieć wyzwania, przed którymi stają kobiety w ich podróży zakupowej i jak postrzegają marki. Wprowadzając ramy naprawcze do swoich strategii content marketingowych, możesz lepiej zaangażować się w te wyzwania i lepiej zaangażować kobiety w swojej strategii segmentacji odbiorców.